pondělí 9. dubna 2012

Music Monday: Rose Noire

Dejte mi vybrat hudební nástroj a já ukážu ťapinkou na housle. 

Jill a Louie jsou sourozenci s klasickým vzděláním na Tokijské národní univerzitě výtvarných umění a hudby. V roce 2010 se stali součástí Darkest Labyrinth rodiny a od té doby se úspěšně z-kiwamovávají.


Jill je houslistka a designerka kapelní image, Louie zpěvák a skladatel. V roce 2010 vydali debutové album Apocalypse, o rok později mini-album Le paradis de la Psychose. Kromě toho mají na svém kontě jeden singl z roku 2008, účast na darkestlabyrinthí kompilaci, remix pro Seileen a především měli tu čest podílet se na několika koncertech der Zibet a později jim i předskakovat.

Moje první setkání s nimi proběhlo už brzy po vydání debutového alba, bylo krátké a pc koš se najedl. Tehdy mi nesmírně vadily Louieho vokály. Zaznamenala jsem je ale znovu jako křoví za Issayem, spolehla se na jeho dobrý vkus a dala jim druhou šanci. Snad je to houslemi, definitně to je houslemi a mým odklonem od kytar k elektronice v poslední době, ale pouštím si je teď docela často. Rozhodně hladí po duši víc než současní postreunionoví BLOOD (to jen abych si šťouchla).

Dual Evil (PV)


 Mask


oficiální stránky 
(oba najdete na twitteru) 

Žádné komentáře:

Okomentovat