pátek 30. března 2012

(mžik) BUCK-TICK - Elise no Tame ni

Nová image aneb jak vyřadil fangirl z provozu snadno a efektivně.
(Even you, U-ta?)


Obvykle si s tímhle vystačím na tumblru, ale ... jak to u všech vydřích tlapiček dělají?
*nervózně žmoulá svůj antistresový míček*


 Přídavná hodnota:
2012 u B-T znamená založení vlastního vydavatelství, nový singl, album, dva box sety, DVD s Day in Question 2011, speciální koncert Buck-Tick at the Night Side 2012, tour, festival a Gackt ví co ještě mi právě vypadlo z hlavy.
25 vám není každý rok.

3 komentáře:

  1. A teď si vedle nich pro srovnání postavme např. Olympic po 25 letech :oDDD

    Kurňa, z toho chlapa vlevo mám arytmii! Čím je starší, tím je démoničtější!

    OdpovědětVymazat
  2. Přes víkend jsem hezky přišla na jiné myšlenky, ale stejně tohle velmi prudce není fér. Ke všemu pokaždé chytám deprese z toho, jak budu vypadat v...hello už 46 že Atsushi? *mrk*

    Kuš s Olympicem XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k tomu, že jsem před pár dny uctila minutou ticha další osobní výročí, a že ta děsivá cifra je mnohem blíž k té Atsushiho, než ta tvoje, tak na deprese tu mám nárok spíš já :oD

      Dobře, tak... Kabáti už měli pětadvacet? :oD Navrhuji duel Atsushi vs. Pepa Vojtek :oDDD To bude postupná genocida českého mainstreamu :oD

      Vymazat