pondělí 17. října 2011

Kdo u nás byl ...

Kolik japonských kapel se v Čechách za posledních pět let zastavilo? Nebylo jich hodně, ale jakmile jednou přijely, často si návštěvu zopakovaly...jen na návrat Proroka se stále čeká.

2006

2. července - MONO, Praha, Klub 007
26. listopadu - MONO, Praha, Palác Akropolis

2007

22.června - BORIS, Praha, Palác Akropolis
27. listopadu - MONO, Praha, Palác Akropolis

2008

9. května - BORIS, Praha, Palác Akropolis
9. září - DIRTRUCKS, Plzeň, Pod Lampou
20. září - THE ROYAL DEAD, Praha, Retro Music Hall - Night Side vol. 2

2009

7. dubna - MONO, Praha, Palác Akropolis
23. června - DIR EN GREY, Praha, Palác Akropolis
6. července - Ra:IN, Hradec Králové, Rock for People
9. prosince - JUNO REACTOR (SUGIZO), Praha, Lucerna Music Bar

2010

14. března - detroit7, Praha, Lucerna Music Bar
4. dubna - MONO, Praha, Palác Akropolis
3. 4. července - DOPING PANDA, Krnov, festival + Hradec Králové, Rock for People
13. října - mouse on the keys, České Budějovice, jazz festival
13. října - GUILD, Praha, Matrix
9. + 10. listopadu - CRUDE, Praha, Klub 007 + Brno, Yacht Club
16. + 17. listopadu - detroit7, Plzeň, Zimní majáles + Praha, Lucerna Music Bar

2011
30. března - OROCHI, Praha, Matrix
5. července - TOKYO SKA PARADISE ORCHESTRA, Hradec Králové, Rock for People
9. července - BORIS, Praha, Matrix
16. července - MONO, Colours of Ostrava
15. října - envy, Praha, Palác Akropolis

A kromě klasických koncertů jsou tu i vystoupení v rámci festivalů - GOTHIKA a PSYDOLL opakovaně na ADvíku nebo letošní březnový Koncert pro Japonsko.

JaME

Je to na naši malou zemi vysoké nebo nízké číslo? Budou kapely jezdit dál a přijede znovu někdo opravdu velký typu Dir en grey? A kdo by to měl být?

Velikost je samozřejmě relativní pojem, když pominu DEG a Sugiza, hodně si cením Boris, což je zajímavá a žánrově naprosto nevypočítatelná kapela, která do Prahy naštěstí nemá problém jezdit (a díky Gacktovi za to).

8 komentářů:

  1. Pěkný seznam... letos tu byli znovu i MONO na Colours of Ostrava. Je to ostuda, ale teprve při této příležitosti jsem zaznamenala jejich úžasnou existenci... no lepší pozdě než nikdy :o)

    OdpovědětVymazat
  2. A málem bych zapomněla, Yumiko Ishijima letos přivezla na Koncert pro Japonsko svou Papayu Paranoiu. Manovižel já nemohla na Koncert pro Japonsko :o( Ráda bych ještě někdy Yumiko viděla live, protože s ní je to vždycky nezapomenutelný mejdan :oD

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za dodatky :), zapomněla jsem na poznámku, že seznam určitě nebude kompletní (JaME není úplně spolehlivý zdroj a na co si nedovzpomenu sama, to tu není). Už jen kvůli tomu, jak často sem MONO jezdí bych si je asi měla poslechnout, mít víc času a nezapomínat.

    OdpovědětVymazat
  4. já ještě koukám že ti nějak utekli Orochi...aspoň se to tak myslím píše...XD

    OdpovědětVymazat
  5. Až se stydím, že jsem je live ještě neviděla, když se tak dívám, kolikrát už tu MONO byli. Škoda, že jsem se domů vrátila až v den, kdy Colours končil. Přece jen to mám do Ostravy 20 minut autobusem.

    Envy tady teď byli? Skvěle, zase jsem něco zaspala.

    OdpovědětVymazat
  6. Právě poslouchám Korosu a Dyna Soar na YT a naprosto nechápu, jak mi mohli Boris tolik let unikat! Při pohledu na jejich diskografii myslím, že mám na dlouho o zábavu postaráno :oD
    Díky, díky a ještě jedno obrovské díky za tip! :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Doplněni MONO i Orochi, díky.

    Kaarle Suuri:
    Každý rok si říkám, že mi to na Colours vyjde, ale když mě dost nenalákal letos ani Nick Cave a Yann Tiersen, vidím to bledě, problém je téměř souběžnost s Masters of Rock, jeden aby se nejlépe rozpůlil, ale nemám strach, že by to byla poslední příležitost vidět MONO :)

    Shinigami:
    Není vůbec zač, naopak jsem moc ráda, když nepíšu jen tak do větru. Hodně štěstí s jejich diskografií, tuším, že letos vydali už třetí album? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Co jsem koukala na Wiki, tak jsou Boris extrémně plodní... jen letos vydali tři alba, celkově jich mají na kontě sedmnáct! Už se těším, až se tím budu prokousávat :o) (...jen co se vyhrabu ze zajetí siamské mánie :oD)

    OdpovědětVymazat