pondělí 10. října 2011

Music Monday - OLIVIA Lufkin

 'Lolití' muzika.



Olivia, 31, napůl Američanka, napůl Japonka.
Zasněná a panenkovská.. Jako každá pop umělkyně zakořeněná v Japonsku nemá žádný vyhraněný styl a na albech míchá styly a žánry, že by z toho jemnější povaha dostala mořskou nemoc.
V čem je jiná než ostatní? Vzhledem ke svému původu umí perfektně anglicky, což je jev v japonském hudebním průmyslu asi tak častý jako Mana bez mak-upu

Největší popularitu ji přineslo anime Nana, kam skládala muziku, která se dostala i na její zatím poslední album.

A Little Pain (3.album Olivia Inspi' Reira (Trapnest), 2007)

 

A audia:
Blind Unicorn (2. album Lost Lolli, 2004)


Liquid Skies (debut Synchronicity, 2000)




4 komentáře:

  1. Olivia, má tajná láska :o) Kdysi jsem ji objevila díky anime Nana, takže jsem poslouchala hlavně rockové věci, co k Naně vydala. V poslední době jsem ale propadla i její popovější tvorbě, která je mnohem hlubší, citlivější a návykovější, než se původně zdálo :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám od ní ráda jen málo písniček, ale něčím je mi moc blízká. A ano skladby co se mi líbí (jako Liquid Skies) jsou návykové a chytřejší, než se na první pohled zdá.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně už se za ty roky zažrala pod kůži takovým způsobem, že snad není nic, co bych od ní neměla ráda. Trvalo mi to sice dlouho, ale nakonec ve mně ty správné buňky uzrály a já se napojila na stejné vlny :o)

    Jinak ujíždím hodně na Celestial Delinquent nebo na Cupid. To je psychedelie, že má člověk pocit, jakoby si zrovna líznul LSD :oD

    Mimochodem, Olivia má i velmi talentovanou sestru. Tohle video mě nedávno dostalo do kolen... http://youtu.be/neLuxlJHNiY

    OdpovědětVymazat
  4. Díky, díky moc za odkaz na Caroline!

    OdpovědětVymazat