úterý 24. července 2012

Ban Lesage

Ban Lesage a argentinští Shocker X.

Byli jedinou nejaponskou kapelou, která se kdy dávala do souvislosti s j-rockem a mně to nepřišlo nesmyslné. Respektive se mi hodně líbí jejich muzika, ale nějakou snahu o podobnost s VK jsem nikdy neviděla a to nejspíš tvořilo součást kouzla.

Kapela začínala pod názvem Shocker Stalin, ale brzy nahradili kontroverzní druhé slovo za "X". Pocházejí z Buenos Aires a s tím souvisí i pro mě nepříjemná jazyková bariéra a fakt, že dodnes netuším, jestli se oficiálně rozpadli nebo ne.

Vznikli v roce 2006, vydali několik singlů (Us, Lies!, With All My Hate), EP Shocker This a naposledy LP Justice in Chaos v srpnu 2010.

Od té doby bylo dlouho ticho, až letos postla Ban na YT pod svým jménem novou píseň "All Your Reasons"

Mám slabost pro zpěvačky jako je ona.



Anunnaki

 


Frozen




All Your Reasons

Žádné komentáře:

Okomentovat